2008年12月7日 星期日

週一早報

星期一朝早的心情大多是不爽, 今天更糟的是有人同我撞衫! 雖然不是一模一樣, 但顏色全一樣的。真灰, 而且是坐在我旁的大嬸, 很煩的那個。

病了一個星期都未見好轉, 令我更意識到身體健康是何等重要的事, 平時無病無痛點解唔會感恩o下? 病左仲要出街食,令人更痛苦, 突然之間, 我竟然只想吃白粥。

好想訓覺。
放我出去呀!!! 放我出去呀!!!

2 則留言:

匿名 提到...

You and "Beer" shared the same shirt? !?

pannacotta 提到...

終於有第一個留言勒!!!
多謝呢位施主。
嗯, 無錯, 不過只係同一隻色, 唔同款, 於是我立即著番件外套!!