2008年12月3日 星期三

頭髮

沒錯, 公司要裁員了, 我現在還在寫blog, 而且在辦公時間, 博炒嗎? 其實一路以來都是在辦公時間才寫的, 回到家已經很累啦, 而且有更多其他的娛樂, 何必再開電腦傷眼呢?

大約一個月前, 我發了一個夢, 公司炒我, 因為電腦紀錄到我經常瀏覽網頁。

其實坐在辦公室十個小時, 不做做其他事真的會瘋掉, 尤其是已經做完手頭的工作, 其他工作又未迫到埋身的時候。有次, 我坐在位子一個早上四個多小時都未起過身, 起身o個陣隻腳麻痺左...

個個都話我地呢一代好好彩, 找工o個年係沙士, 依家又比我地見識到"百年難得一見"的金融海啸。

你睇到呢度係咪覺得我寫的東西同個標題好似唔多有關? 係呀,其實我想講下剪頭髮的事。唔知點解, 成日有種錯覺就係越有名的salon就越剪得好, 其實係咪架呢? 以前細個去阿媽剪過o個間髮型屋,拎住靚靚張相話我要剪呢個頭, 鬍鬚髮型師就話:"o拿,人地係名星黎架,你唔好期望剪出黎同佢一模一樣呀!" 我夠知啦,你剪唔到一模一樣就真啦! 之後我自己去唔同的髮型屋試, 始終都找不到一個合心水的, 佢地成日都話我個頭好難剪。唔知點解, 佢地梗係gel 到自己個頭好亂, 著到好不羈, 然後會問你好多問題, 但o個d問題係同你個頭無關, 佢地唔會比你靜靜咁睇雜誌, 會問你最近有冇睇咩電影, 做邊行,有咩嗜好等等, 真係好驚佢傾時傾,會唔會剪衰我個頭。

我細佬以前細個o向街邊找個阿伯剪, 係呀,係街度剪, 剪得好好架, 都只係二十蚊。不過依家個阿伯都唔見左勒。其實我覺得自己對剪頭髮都幾有天份架, 你快d比我剪!

沒有留言: