2009年4月27日 星期一

自制

由於好飽的關係, 中午到上環的生記粥店吃午飯。同事們都很關心我: 你一定唔夠架喎!!!
不要再迫我食了, 我已清醒了, 我要食少d呀! 於是他們吃粥又吃面, 我只吃我的魚腩豬潤粥。
幾好味喎, 跟埋豉油加蔥。結果, 我都係好飽呀。平時我最憎食粥, 除非病左無得選擇o個時。
 
下午, 又有引誘: 喂, 食蛋卷啦, 就黎無晒勒, 好正架!!!
當然我好自制啦, 因為我仲係消化不良緊, 仲係好飽呀。
 
最近飽受失眠和頂胃的痛苦。
前者不知原因, 後者是一手造成。
我知錯了。請給我一個機會吧。



5 GB 超大容量 、創新便捷、安全防護垃圾郵件和病毒 — 立即升級 Windows Live Hotmail

沒有留言: