2009年4月17日 星期五

Good Show




琴日見到我有史以來第二個鍾意的男明星呀(第一個係speed 裏面的keanu reeves, 依家已唔鍾意,因為佢好瘦而且已經唔man勒)。
佢的節目真係好好睇。可惜已經好耐無得睇。
佢同orba一樣咁高,一樣有酒渦,一樣係陽光型,一樣有我鍾意的眼。
朋友說我奇怪,因為我不喜歡雙眼皮大眼睛的男性。
原因是我覺得雙眼皮大眼睛的男人都不夠型。
而型係重要過靚仔。搞笑更可愛。
所以我覺得,tony比張國榮張智霖更吸引。
我不明白為何很多女生喜歡瘦骨嶙峋的男人, 太奇怪了。
男人太瘦,似你要保護他多一點。
他吃少少便很飽, 然後做不到粗重的事,有時候搭車還要別人替他搽白花油。

沒有留言: