2009年4月21日 星期二

碎碎唸

熟女L常常在碎碎唸, 在辦公室裏一邊行路一邊唸,坐到埋位就依依唉唉, 好似幾十隻蚊圍住我耳邊。

有一天, 同事p打電話來聽到她的聲音-
p : 嘩, 阿邊個做咩咁勞嘈?
mi: 不, 這是她平常的語調。
p : 好大聲喎?!
mi: 我就黎有職業性失聰。
p: KAKAKKAKAA

是不是老人家都愛碎碎唸??
-------------------------------------------------------------------------------

父子辦公室電話對話-
r: xxx xxx
j: 我都唔知你枝forever frds 的筆o向邊度喎
r: xxx
j:我返黎先幫你搵啦

小時候的我好像沒有打過電話到爸爸的公司, 現在也沒有。

公司裏的另一個男同事常接到兒子的電話, 經常聽到他溫柔地說: 點呀 bb? 做左功課未呀? (但佢個仔今年12歲)

熟女也經常和她兒子通電話, 但她會叫個仔做林生:”得勒, 唔講勒, 唔該你喎, 林生” (嘭!! 收線聲)

--------------------------------------------------------------------
二個小時後
r: xxxxxx
j: elmo dvd 呀.. o向第三個drawer度呀!
r: xxxxx
j: 你找清楚呀,會不會在細佬度?
r: xxxxx
j: 定係o向書枱度呀?
r: xxxxx
j: 找到未呀? 我返黎先幫你找啦.

 

沒有留言: